SKUPINOVÉ LEKCE

FITJUMP

 je dynamická fitness aktivita prováděná na speciálních trampolínách. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silových prvků v kombinaci s balančními prvky pro dokonalý kardio trénink. Používáme i lehké činky

 není vázán na obtížné kroky choreografie a je vhodný pro každého

  • příznivě ovlivňuje kardiovaskulární systém, zvyšuje kapacitu plic a celkovou vytrvalost.
  • Trénink na trampolínkách umožňuje komplexní posilování svalů
  • od září 2019 pouze 30-ti minutová lekce – skvělé pro všechny i začátečníky

FITNESS – posilování

* intervalový trénink s vlastní váhou těla a s 0,5 kg – 5 kg lehkými činkami
* zvýšíte kondici, spalování tuků, urychlíte hubnutí a zvýší se podíl svalové hmoty – svaly budou díky lehké zátěži a s větším počtem opakování pohybu krásně DLOUHÉ A ŠTÍHLÉ (Rambo z vás nebude)
* postava se změní a krásně zpevní.
* do tréninku zařazuji i cvičení na bříško, core a kardio
!!! VELMI OBLÍBENÉ !!!

BF CROSS (kruhový trénink)

* cvičení s vlastní váhou a s pomůckami (kettlebell, činky, TRX, lano,…) na stanovištích
* získáte super kondici, sílu, vyrýsované svaly a štíhlou postavu
* cvičení je prokládáno cviky na bříško, střed těla a kardio

TRX (závěsný systém)

* efektní cvičení při kterém zapojíte všechny svaly v těle
* získáte super kondici, sílu, vyrýsované svaly a štíhlou postavu
* cvičení je prokládáno cviky na bříško, střed těla a kardio

ZÁDA BEZ BOLESTI 

MOBILITA, CORE, PILATES, STREČINK (skvělé věci v jedné hodině)
!! NOVINKA !!
Mobilita
* cvičení po kterém budete pružnější a ohebnější, které slouží ke zlepšení sportovního výkonu a je jako prevence před zraněním při sportu,
* proti bolesti zad
* pomáhá proti dysbalancím, ztuhlým kyčlím
* pomáhá proti zkráceným svalům
! není vhodná při hypermobilitě !

Core (střed těla)
tvoří jej – pánevní dno, příčný sval břišní, bránice, vzpřimovače páteře a zadní snopce vnějších šikmých břišních svalů
* správný dech a zapojení CORE vám bude pomáhat při všech vašich činnostech
* posílení pánevního dna ( lze zabránit inkontinenci, podpořit sexuální funkce a velkou roli hraje při početí či po porodu),
* zajištuje správné držení těla
* dá se redukovat či odstranit bolest zad, krční páteře, kyčlí, kolen ..

Pilates
* celkové posílení všech svalových skupin
* pomáhá při bolesti zad
* pomáhá při dysbalancích
* získání flexibility

Strečink (statický)
* prevence proti bolesti zad
* protáhnutí svalů
* prevence před natažením nebo natržením svalů
* rozvíjení kloubní pohyblivosti
* pružné svaly

GYMBALL

cviční s velkým a malým míčem

Gymnastický míč

Velký gymnastický míč má všestranné využití. Umožňuje aktivní, dynamické  a  stabilizační cvičení. Jelikož je míč nestabilní, musí být svaly neustále aktivní.

Overball

Overball je malý, měkký, barevný nafukovací míček o průměru 20 – 35 cm. Míč má všestranné využití. Umožňuje aktivní, dynamické  a  stabilizační cvičení. Jelikož je míč nestabilní, musí být svaly neustále aktivní.

 

BODYFORMING – “BODY”

trošku cardia, lehké posilování – je to lehčí forma Fitness, tak až si uděláš formu, můžeš jít o level dál 

  • od září 2019 pouze 30 – ti minutová lekce – to nej pro začátečníky 

BodyStep – “STEP”

cičení se stupínky, které mají nastavitelnou výšku 10 – 15 cm – lehké aerobní a posilovací cvičení, lze cvičit i s činkami 0,5 – 2 kg

  • od září 2019 – 30-ti minutový trénink – velmi vhodné pro začátečníky 

NOVINKA !!!

TABATA 1

velmi oblíbený intervalový trénink, cardio a posilování

  • cvičí se v intervalu 20s cvičení : 10s pauza
  • od září 2019 – 30- ti minutové tréninky – vhodné pro začátečníky

TABATA

velmi oblíbený intervalový trénink pro pokročilé, cardio a posilování interval 20:10

HITT 1

intezivní intervalový trénink, spálíte maximum a budete spalovat ještě několik hodin po

  • od září 2019 – 30- ti minutové tréninky – vhodné pro začátečníky

HIIT

intezivní intervalový trénink, spálíte maximum a budete spalovat ještě několik hodin po 60 minut